צרו קשר

    ּ

    ניקוי מנדפים למסעדות

    במטבחים תעשייתיים, מטבחים של מסעדות, בתי קפה או בתי מלון, יש צורך בשימוש במנדפים לצורך נידוף עשן הנובע מטיגון או צלייה במשך היום. כחלק מתקנות החוק המחייבות כל בעל עסק, יש להתקין מנדפים לצורך נידוף העשן, יש לזכור כי מדובר בעניין בטיחותי ומהותי עבור העסק והאנשים העובדים או מתארחים בו.

    מהם מנדפים למסעדות ומדוע יש צורך בהם?

    מנדפים למסעדות הינם הכרחיים בכל מטבח. התפקיד של מנדפים למסעדות הוא יניקת העשן והאדים הרעילים שנפלטים במהלך הבישול. כמו מנדפים מיועדים גם לצורך נטרול ריחות חזקים של שמן, טיגון שאופייניים למטבחים גדולים, בהם עבודת הבישול נעשית על בסיס יומיומי. חשוב לדעת שכיום ללא התקנת מנדפים אין אפשרות לקבל רישיון לעסק. בנוסף לכך המנדפים לנידוף עשן וריחות של טיגון חשובים עבור בטיחות והגנה מפני שריפות ודליקות שעלולות להתרחש במטבחים גדולים.

    איזה מנדפים כדאי לבחור למסעדה?

    קיימים כמה סוגים של מנדפים למסעדות, מומלץ להשתמש במנדפים קבועים, הכוונה לאלו שיונקים את העשן באופן קבוע. המנדפים קולטים אדים, עשן וגזים בזמן הבישול. קיימים סוגים שונים של מנדפים, ניתן לבחור האם המנדפים יהיו מחוברים לתקרה, צמודי קיר וכדומה. כמו כן, המנדפים המתאימים ביותר למסעדות הם מנדפים שעשויים מפלדת אל חלד, הם עמידים לאורך שנים ויכולים לספוג את העשן והאדים בצורה אופטימלית.

    תחזוקה וניקוי מנדפים למסעדות

    על מנת לתחזק בצורה נכונה את המנדפים, חשוב לנקות אותם באופן קבוע. קיימת חשיבות רבה לניקוי מנדפים במסעדה כדי לשמור על בטיחות המטבח. שומן שרוף שעלול להצטבר על קצות המנדפים או זיהומים שונים הקיימים במזון עלולים לגרום לסכנת התלקחות. כמו כן השומן עלול לגרום לסתימת המנדפים וזה יכול לגרום לסכנת התלקחות מאחר שאין אפשרות למנדפים לינוק את האוויר. מעבר לכך, ניקיון המנדפים אינו רק עניין בטיחותי, אלא מדובר בתקנת חוק המחייבת את כל העסקים המפעילים מטבחים גדולים כגון מטבחים תעשייתיים, מטבחים במפעלים, מסעדות או עסקים שונים לממכר מזון.

    איך לבחור מנדפים למסעדה?

    ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המספקות מנדפים למסעדות, השאלה היא איך בוחרים את המנדפים המתאימים. מומלץ להתייעץ עם אנשים המומחים בתחום, או קולגות שמחזיקים גם הם במסעדות או בתי קפה, כמו כן יש להתחשב בכמה פרמטרים שונים לפני שבוחרים את המנדפים המתאימים ביותר לעסק. למשל גודל, אופן הפעולה, עוצמה וכדומה. ניתן להתייעץ עם החברה שממנה רוכשים את המנדפים.

    בנוסף לכך, חשוב לבדוק עם החברה האם יש אחריות ושירותי תיקונים הכלולים ברכישת המנדפים. כמו כן, יש לבדוק מה האחריות כוללת ולמשך כמה זמן היא ניתנת, חשוב לבדוק האם האחריות כוללת החלפת חלקים, שירותי תחזוקה וניקיון וכדומה.

    בנוסף לכך, מומלץ לבדוק שהחברה מספקת ייעוץ ראשוני לצורך התאמת המנדפים, מיקומם במטבח המסעדה, המנדפים צריכים להיות מעוצבים ברמה אישית עבור כל בית עסק, מאחר שלכל מסעדה יש צרכים משתנים ולכן חשוב להתאים את המנדפים לאופי העסק, לרמת הפעילות וכדומה. חשוב לדעת שאין צורך לרכוש את המנדפים הגדולים ביותר, ניתן למצוא מנדפים איכותיים שיעשו את העבודה בצורה אופטימלית ומחירם הוגן ביחס למחירים בשוק.

    חברת אשכול פתרונות בטיחות בע"מ מספקת מגוון שירותים ופתרונות מקצועיים כגון ניקוי מנדפים וארובות, החלפת מסנני פחם, מערכות לגילוי וכיבוי אש אוטומטיות, הסרת שומנים ועוד, תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, שירות לקוחות מן השורה הראשונה, עמידה בתקנים ישראליים ובינלאומיים, התאמה לצרכי הלקוח. מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לתת מענה לכל שאלה.

    אולי תתעניין גם ב:

    ניקוי ארובות

    מערכת לכיבוי אש למנדפים

    מסנני פחם

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ