צרו קשר

    ּ

    ניקוי מנדפים למטבח תעשייתי

    מנדפים למטבח תעשייתי

    במטבחים תעשייתיים, מכינים כמויות גדולות של מזון והפעילות הרוחשת במטבח היא אינטנסיבית ומתבצעת על בסיס יומיומי. מסיבה זו, מטבחים תעשייתיים במפעלים, בבתי מלון, או במוסדות וגופים גדולים נדרשים בהתקנת מנדפים ומערכות לסינון, אוורור וטיהור אוויר. מנדפים עבור מטבחים תעשייתיים שונים ממנדפים ביתיים. ברוב המקרים, ההבדלים נעוצים בגודל המנדפים, ברמת הביצוע, בחומרי הגלם ובפרמטרים נוספים.

    חשוב לתכנן מראש את התקנת המנדפים עבור המטבח התעשייתי. יש להתייחס לגודל המנדפים ולהתאים אותם לגודל המטבח, יש להתייחס לפרמטרים חשובים נוספים כגון רמת הפעילות במטבח, על מנת לבחור במנדפים שיבצעו את סינון האוויר בצורה אפקטיבית ולאורך זמן. בנוסף לכך, מומלץ לרכוש מנדפים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

    ניקוי מנדף למטבח תעשייתי

    ניקוי מנדפים צריך להתבצע לעיתים קרובות, הצטברות של שומן ולכלוך במנדפים עלולים להיות מסוכנים ויש צורך בניקיונם כדי למנוע סכנת התלקחות במטבח. בנוסף לכך, ניקוי מנדפים הינו הכרחי על תקנות החור לרישוי עסקים. ניקוי מנדפים למטבח תעשייתי צריך להיות יסודי וקפדני, יש לנקות היטב את תעלות האוורור ואת הפתחים באופן שיאפשר יניקה של אוויר. כמו כן, יש לנקות את הארובות, להחליף מסננים במידה ויש צורך ולנקות את השומנים שהצטברו במהלך העבודה השוטף במטבח.

    שירותי ניקוי מנדפים

    כיום, ישנן חברות המספקות שירותי ניקוי מנדפים למטבח תעשייתי בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. ניקוי מנדפים מיועד לצורך נידוך העשן העולה מן המטבח, במהלך הכנת האוכל. במסגרת תקנות החוק לרישוי עסקים, כל בעל עסק המחזיק במטבח תעשייתי, מסעדה, בתי מלון וכדומה מחויב בניוקי מנדפים אחת לשנה. במידה ובעל העסק לא יבצע את ניקוי המנדפים ייתכן שרישיון העסק שלו יישלל ממנו.

    הזמנת שירותי ניקוי מנדפים צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום שעברו הכשרה מיוחדת. כמו כן, ניקוי מנדפים למטבח תעשייתי מצריך שימוש בחומרים מיוחדים. ניקוי ובדיקת מנדפים מהווים חלק מהותי משמירה על בטיחות העובדים במטבחים תעשייתיים. בנוסף לניקוי, יש צורך בביצוע בדיקת תקינות תקופתית כדי לוודא שהמנדפים פועלים כמו שצריך.

    כיצד מתבצע תהליך ניקוי מנדפים למטבח תעשייתי?

    חשוב לדעת שניקוי מנדפים הינו הכרחי וצריך להתבצע בזמן כדי למנוע סכנת התלקחות, כמו כן אי ניקוי המנדפים עלול לגרום לסכנה תברואתית ממשית, מאחר שעלולים להצטבר חיידקים על גבי שכבות השומן בדפנות המנדף. מסיבה זו תקנות החוק מחייבות ניקוי מנדפים על פי תקנים קפדניים.

    ניקוי מנדפים, ארובות, מערכות סינון וכדומה מתבצע על ידי צוות שעבר הכשרה מקצועית ונמצא בפיקוח. השלב הראשון בניקוי המנדפים הוא גירוד של שכבת השומן באזורים החשופים, לאחר מכן מתיזים מסיר שומנים, מדובר בחומר מיוחד שגורם להסרת שכבות קשות של שומן. מתיזים את החומר לתוך המנדף ובאזור החיצוני שלו. מסיר שומנים ממיס את השמן שהצטבר במשך זמן רב על המנדף, משתמשים בספוגיות מיוחדות שמסירות שומן, כדי להגיע לכל שכבות השומן. בסיום הניקיון מתיזים מים חמים עד שהמנדף נקי לחלוטין.

    לאחר מכן, מנקים היטב את תעלות וארובות המנדפים, מגרדים את התעלה מהחלק הפנימי שלה, לאחר מכן מנקים את המסננים או שמחליפים אותם במידת הצורך. חשוב לדעת שהחלפת המסננים אינה מהווה חלק מניקוי המנדפים וברוב המקרים תתבצע בהתאם לדרישת הלקוח.

    חברת אשכול פתרונות בטיחות בע"מ מספקת מגוון פתרונות מקצועיים בנושאי בטיחות עבור עסקים שונים כגון ניקוי ארובות ומנדפים במטבחים תעשייתיים, החלפת מסנני פחם, מערכות לגילוי וכיבוי אש, הסרת שומנים בבישול ועוד, תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, שירות לקוחות מן השורה הראשונה. מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לתת מענה בכל שאלה.

     

    אולי תתעניין גם ב:

    מנדפים וארובות

    כיבוי למנדפים

    מסנני פחם

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ