צרו קשר
ּ

מסנני פחם פעיל

שירות החלפת מסנני פחם פעיל

אנו מספקים שירות החלפת מסננים במערכות סינון עשן בישול בכל רחבי הארץ בהתאם לתקנות איכות הסביבה.

השירות מוצע במתכונת קבועה בהתאם לחוזה שירות – בה חברתנו מתחייבת לנהל עבור הלקוח את תהליך ההחלפה בהתאם לנפח הבישול ולסיכום עמו.

חוזה שירות מבטיח תחזוקה מקצועית של המערכות המותקנות, החלפה סדירה ושיטתית של הרכיבים המתכלים, תחזוקה מונעת להקטנת נזקים וחסכון משמעותי בעלויות המצטברות לאורך זמן.

חוזה שירות הינו המסמך הנדרש ע"י רשויות איכות הסביבה לצורך קבלת אישור עמידה בתקנים.

שירות הניתן בתיבת סינון כולל:

  • החלפת מסנני קרטון מיקרונים.
  • החלפת פילטר שק.
  • שטיפת תאי שיקוע אלקטרוסטטיים.
  • החלפת מסנן פחם פעיל.

כל המסננים הינם באיכות גבוהה ועומדים בכל התקנים הנדרשים, באופן המבטיח פעולה רציפה ואיכותית של מערכות הסינון.

שירות החלפת מסנני פחם פעיל

מסנני פחם הם מערכת המיועדת לצורך טיפול בפליטת ריחות, גזים וחומרים שונים. אופן הפעולה של מסנן פחם הוא על ידי ספיגת המולקולות על מצע הפחם. מסנני פחם מיועדים עבור טיפול בריחות או בזיהומים שנוצרו במהלך תהליכי ייצור של תעשיות כימיה, תעשיות פרמצבטיקה, מזון ועוד.

מסנני פחם מורכבים מיחידה שלה יש נקבוביות רבות שנועדו לטיפול נגד ריחות ופליטות גז של חומרים אורגניים. מסנני פחם למעשה סופחים את המולקולות שגורמות לזיהום הנוצר על מצע הפחם. קיימים כמה סוגים של מסנני פחם, יש מסננים שמותאמים לתהליכי ספיקת אוויר נמוכה, כמו כן מסנני פחם מותאמים לתהליכי ספיקת אוויר גבוהה וריכוז מזהמים נמוכים.

במטבחים גדולים כגון מטבחים תעשייתיים יש צורך בסינון עשן, ריחות, גזים כדי לאפשר סביבת עבודה נוחה יותר. מסיבה זו, מתקינים מנדפים שמטרתם היא סילוק האדים והעשן מחלל המטבח. קיימים תקנים מיוחדים עבור מטבחים גדולים. התקנות קובעות כי יש להתקין מערכת סינון פחם על פי דרישות ספציפיות.

החלפת מסנני פחם פעיל

ישנם מקרים בהם יש צורך בהחלפת מסנני פחם במערכות סינון עשן. חשוב שהחלפת מסנני הפחם תיעשה בצורה מקצועית ובהתאם לצרכי הלקוח. חשוב שהמסנן יספק הגנה לעובדים במטבח מפני שאיפת עשן ומפני שריפת שומנים. ישנה חשיבות רבה להחלפה של מסנן הפחם, כאשר המערכת פולטת אוויר מלוכלך זה עלול לגרום לנזקים למנוע. מטרת המערכת היא לסנן את האוויר שנפלט מהמטבח דרך מערכת נידוף העשן. האוויר עובר דרך מערכת מסננים מיוחדת על פי תקנים של משרד איכות הסביבה. קיימת חשיבות רבה לתחזוקה נכונה של המסננים כדי להימנע מתקלות ובעיות שונות, במקרים מסוימים יש צורך בהחלפת מסנן הפחם. ישנן חברות שונות המספקות שירותי החלפת מסננים, חשוב לבחור במסנן איכותי שיבטיח שגרת עבודה תקינה.

חברת אשכול פתרונות בטיחות בע"מ מספקת מגוון פתרונות מקצועיים בתחומי ניקוי מנדפים, טיפול במערכות נידוף עשן על פי תקן ישראלי ובינלאומי, שירותי החלפת מסננים ועוד. מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לתת מענה לכל שאלה.

אולי תתעניין גם ב:

  • ניקוי מנדפים
  • מערכת כיבוי אש אוטומטית למנדפים
  • מסיר שומנים תעשייתי

מסנני פחם פעיל

נוכחותם של מסנני פחם פעיל הינה חיונית במטבחים ומסעדות שונות בכל רחבי הארץ. את המסננים הללו יהיה עליכם להחליף מידי תקופה, זאת בהתאמה לנפח הבישול ולסוגו. חברת אשכול – פתרונות בטיחות בע"מ שמה לה לדגש את השמירה על בטחון לקוחותיה ועל כן עושה את כל האפשרי על מנת שתוכל לספק בעבורם את המוצרים האיכותיים ביותר והשירות המקצועי והיעיל. חברתנו מאמינה כי תחזוקה נכונה של כלל חלקי המטבח, חדרי האוכל והמסעדות הינה חיונית לשמירה על ביטחון והיגיינה ולכן מסייעת במשימה זו בכל דרך אפשרית.

מה מטרתם של מסנני פחם פעיל ?

מסנני פחם פעיל נועדו לטיפול וספיחה של ריחות לא נעימים אשר נפלטים מהמטבח המוסדי או תעשייתי. פריט זה הינו חיוני בעבור מטבחים שונים, זאת לאור העובדה כי הם נוטים לפלוט אל מחוץ למטבח או מסעדה ריחות לא נעימים אשר עשויים להפריע לאזורים מיושבים בהם ישנה תנועה של בני אדם. המסננים פועלם בצורה דומה למסנני הפחם המוכרים לנו גם מברי המים השונים. גרגירי הפחם סופחים עשן אשר מורכב מחלקיקי שומן, פעולה אשר מסננת את הריחות הרעים.

מסנני פחם פעיל מותקנים לאחר המנדף, כך שממוקמים או מחוץ למסעדה או ממש לפני היציאה ממנה. מסננים אלו מסייעים בעמידה בדרישותיו של המשרד לאיכות הסביבה ומעניקים לכך האנשים והעסקים אשר נמצאים מחוץ למסעדה שלכם את האפשרות להימנע מריחות לא נעימים.

מסנני פחם פעיל – פתרונות בטיחות מקצועיים

חברת אשכול פתרונות בטיחות בע"מ מתמחה באספקה של פתרונות מקצועיים גם בתחום ניקוי המנדפים וטיפול במערכות נידוף העשן כמו גם שירותי של החלפת מסננים בעת הצורך. כלל עבודתה של חברתנו עומדת בהתאמה מלאה לתו התקן הישראלי והבינלאומי. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, לספק את המעה התכליתי והענייני ביותר בעבור כל שאלה ולייעץ בנוגע למערכות והמסננים השונים אשר מתאימים לכם בצורה מדויקת.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ